Jag skäms!! :"(

Gud va länge sen det var som jag gjorde ett inlägg. Jag måste verkligen bli bättre på det här och en annan sak som jag ska måste göra är att ficka en design, men nu har faktiskt jag och Tilda tagit en relativt bra bild på mig, så vi får väll hoppas på att den bilden kan bli något..............??! (HOPPAS HOPPAS HOPPAS)

Men idag så hade vi i alla fall slava , jag orkar bara säga att det är ett helgon vi firar, alltså så hade vi MÅNGA gäster här i dag ;D
Men det var skit trevligt faktiskt, men sen tröttnade jag lite på alla höga röster så jag gick ut och lekte med Tilda i snön i  mönstrade nät strumpbyxor, och det var ju verkligen ett bra val av klädesplagg att leka i, i 2000 minus grader + 100 meter hög snö.

Kommentarer
Postat av: tt

Nej, alla formar var slut ! :(

2010-12-19 @ 21:13:21
Postat av: Julia (kusin :P )

haha såg ''Happy Feet'' idag! :-P

2010-12-25 @ 23:39:06
URL: http://juliajme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0